جديدترين اتوموبيل هاي دنيا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
بازدید : 144
نویسنده : امیرحسین ابراهيمي

 HYUNDAI  tiburon COUPE

 

 

Hyundai Tiburon 2007 

 

با سلام و تبریک پیشاپیش سال نو به تمامی بازدید کنندگان محترم گالری- سنتر :

مدتی بود که به دلیل مشغله های بسیار زیاد , زمان لازم را برای حضور در محضر شما رو نداشتم که عذر می خواهم . تا قبل از عید و بعد از آن و در خود ایام عید هم در کنار شما بوده و مقاله های بسیاری را با هم در مورد اتومبیل های داخل و خارج مرور خواهیم کرد .

خوب زیاد از موضوع غافل نشویم . چندی است که اتومبیلهای تازه ای در حال ورود به بازار کشور می باشد . حتی اتومبیل های کوپه که از جمله ی آنها : هیوندای , آئودی تی تی , مرسدس اس ال کا , مرسدس اس ال آر  و .....   . که البته برخی از این اتومبیل ها تا 9 ماه پیش هم در داخل حضور داشتند اما در حال حاضر به صورت گسترده و در مدل های تازه وارد بازار کشور شده اند . البته به غیر از مرسدس اس ال آر که به صورت کاملا شخصی و در تعداد بسیار محدودی وارد کشور شده است . از گروه یاد شده ارزان ترین آنها هیوندای کوپه و گران قیمت ترین آنها اس ال آر است . مهمترین نکته در مورد این گونه اتومبیل ها ( کوپه )در ایران این است که حتی از زمان طاغوت که واردات در سطح گسترده ای بود , نیز مردم از تیپ کوپه استقبال نکردند .

به هیوندای کوپه می پردازیم . شرکت هیوندای را باید در امر تولید اتومبیل های تازه و شیک , شرکتی موفق دانست . چرا که در اوایل دهه ی هشتاد میلادی که کار خود را با میتسوبیشی شروع کرد و پس از آن جدا شد , مقداری رکود داشت . اما در سالهای اخیر خودروسازی بسیار مطرح قرار گرفته است به گونه ای که اتومبیل های آن را در تمام دنیا خواهید یافت . اتومبیل های حاضر هیوندای در ایران عبارتند از : هیوندای سانتافه , سوناتا , آوانته , آزرا و .... و تا حال که این کوپه  بر اساس آخرین اخبار برای اولید بار به تعداد 120 عدد وارد شده است .

ظاهر بیرونی هیوندای کوپه تیبورون :

در جلو خودرو چراغ هایی بزرگ و کشیده شده به طرفین خودرو وجود دارد که گویای اصالت این خودرو و اجدادش می باشد . البته شاید تابلو ترین موردی که در همان نگاه اول نگاه تیز بین شما را به خود جلب کند , ......    
ادامه مطلب

+ نوشته شده در  دوشنبه 27 اسفند1386ساعت 0:27 قبل از ظهر  توسط محسن و امیر  |  نظر بدهید


عکس پشت زمینه

 

با عرض سلام و تبریک سالروز 22 بهمن به تمامی هم میهنان عزیز در سراسر دنیا :

 

 

مدتی است که با تامل بیشتری برای شما مقاله می نویسم که خواستار عفو از جانب شما هستم .

 

خوب , یه گالری زیبا براتون آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد .

 

 

راستی نظرات شما هم ما رو در بهتر نگارش مقاله ها یاری بسیاری خواهد رسانید !

 

 

 

با تشکر قبلی

مدیریت گالری سنتر : محسن و امیرحسین
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه 21 بهمن1386ساعت 11:28 بعد از ظهر  توسط محسن و امیر  |  نظر بدهید


TOYOTA COROLLA 2008

 

TOYOTA COROLLA 2008

 

 

زیبا , شیک , جدید , پیشرفته و مجهز

 

« خبر فوری : شرکتی را سراغ داریم که سازنده ی قاب به اندازه ی مناسب برای تویوتا کرولا 2006 است که در صورت درخواست بینندگان آدرس و شماره را تقدیم خواهیم کرد . »

 

 

آخرین کرولای تولید شده (2008 ) مدتی ( در حدود 3 ماه ) است که در نمایشگاههای مختلف خودرو حضور به هم رسانیده و آماده ی فروش می باشد . این خودروی زیبا انگار هیچ عیب خاصی را به خود نسبت نمی دهد و در بین رقبا انصافا که حرف اول وآخر را می زند . ظاهرا و باطنا که با ارائه ی کرولای 2006 به بازار و علارغم استقبال نسبتا خوب از آن , مهندسان دریافتند که برای کوچکترین عیب ممکن همانند قاب پلاک , عده ی بسیار زیادی از خریداران تشنه ی بازار های ایران و سایر کشورها از خرید این اتومبیل ( در مدل 2006 ) صرف نظر کرده و به خودروهای رقیب و حتی با امکانات کمتر رو آوردند . پس حال موقع این بود که طرحی نو ارائه شود که دقیقا در بهترین زمان ممکن هم این مهم , تحقق یافت . صندلی های مخمل , بدنه ی زیبا و جمع و جور , درونی شکیل و سیستم صوتی و ... بیش از پیش افراد را مجذوب این خودرو می نماید . این کرولای جدید و بسیار زیبا دهمین نسل از مدلی است که در طول سالیان دراز بالاترین فروش را به خود نسبت داده است . به گفته ی یکی از مسئولین فروش این قسمت از تویوتا نمای بیرونی اتومبیل افراد را مجذوب اتومبیل کرده و نمای داخلی و امکانات افراد را به خرید تشویق می نماید . ورود کرولای 2008 دقیقا به همان اندازه افراد را متعجب کرد که کمری 2007 معرفی گردید . هر دو با مدل قبلی خود ( 2007 و 2006 ) هیچ شباهتی نداشته و بیشتر به معرفی نسلی تازه شباهت داشتند . فعلا میشه رقبای موجود در بازار ایران کرولا رو از جمله ی مزدا3 , مگان ,کمری های موجود 2006 و .... برشمرد .که  مگان رو به دلیل اندکی قدیمی بودن و تکراری شدن کنار بگذاریم و بعد بین مزدا3 و کرولا قضاوت کنیم . که باز میشه کرولا رو .......

MANSORY Aston Martin Vantage V8

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست . . .

عجله کنید تموم شد کمه تعدادش !

 

 

اتومبیلی است بسیار زیبا , شیک , با اصالت , قدرتمند , سریع و بی نظیر . کمپانی بزرگ آستون مارتین به دقت - زیبایی و قدرت در تمام دنیا مشهور است , اما تمامی این ادعا ها نزد آقای منصوری صفر است . وی دوباره این اتومبیل را ساخته است .

اغلب شنیده می شود که آستون مارتین ( وی 8 ) ونتیج نامیده می شود . ---» کوچک ولی زیبا اما چنین اتومبیلی بسیار فراتر از زیبا می باشد . در تحقیقی که از تعدادی از افراد صاحب نظر در مورد اتومبیل های دوباره سازی شده ( به وسیله ی شرکت های اسپرتر یا تیونینگر ) انجام دادم فهمیدم بر خلاف حقیقت برخی از افراد به همان صورت و باور قدیمی هنوز هم کمپانی اصل را قبول داشته و می گویند اگه این مورد خوب بود خود کمپانی انجام می داد . در صورتی که چنین نیست . زیرا کمپانی به مسائل بسیار زیادی همچون قیمت , بازار فروش , شهرت و سرعت ارائه نیز می اندیشد و ممکن است به دلیل اندیشیدن به چنین مراتبی از بعضی مسائل ناکام گردد .

اعمالی که بر روی این اتومبیل به بازار ارائه می گردد عبارت است از :

جلو پنجره ی جدید , رینگ و ترمز جدید با مارک و نام منصوری , ......




:: برچسب‌ها: جديدترين اتوموبيل هاي دنيا ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ برای زمان نوجوانی بنده است . سال ها است به روز نمی شود . به دلیل مشغله های کاری سال ها است که مدیریت ای صورت نمی گیرد .

ايا از وبلاگ من راضي هستيد؟ايا در آن عضو شده ايد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات درباره ی همه چیز و آدرس hldvpsdk2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 1182
بازدید کل : 26133
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com